Hlavní navigace

Názory k článku 6 omylů, které spotřebitele vyjdou draho

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2013 8:02

    Ivano (neregistrovaný) 2a00:1028:8384:----:----:----:----:----

    Namísto horečného vymýšlení zákonů, které lze stejně vždy obejít by bylo lepší vyvinout úsilí k osvětě. Mě nikdo ke koupi ničeho nedonutí ani heverem. Netvrdím, že některé praktiky nezacházejí za hranici morálky, ale tvrdit, že když něco koupím v hotelu na předváděčce tak jsem byl oklamán atd. je směšné. Copak stejně tak není nátlak reklama v televizi, když karkulku rodiče museli pustit do lesa samotnou protože nebyli očkovaní? Vždyť to je svým způsobem mnohem větší nátlak. V tomhle článku (ostatně jako ve většině na internetu) mi chybí taky pohled z druhé strany, nějaké ponaučení a vysvětlení, něco ve stylu "lidí nebuďte hloupí, neskákejte jim na to". To ne. Je tu jen pohádka o zlém prodavači a hodném/podvedeném zákazníkovi.

  • 27. 8. 2013 14:15

    Praktik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Pokud si zákazník přijde pro zboží do kamenné prodejny, tak odpadá důvod pro ochranu při vzdáleném nákupu. Stačí ještě požádat prodávajícího o demonstraci zboží, Kdo to dělá vždy při nákupu v kamenné prodejně a je na něj stejně pohlíženo jako na toho, kdo měl možnost se se zbožím obeznámit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).