Pokud se vládě podaří prosadit výstavbu Vysokorychlostní tratě, bude ji třeba upřímně blahopřát!
Za posledních 60 let se nepostavila žádná nová trať (srovnejte se silnicemi...). Přitom VRT je projektem který bude využívat mnoho následujících generací. Výhodou je především ekologie (zvláště pokud by se dostavěl Temelín), vysoká produktivita práce a rychlost konkurující letecké dopravě. Navíc to pomůže i nákladní železniční i silniční dopravě které se uvolní místo na koridoru/dálnici.
Bohužel tomu ale termínu 2030 nevěřím.
Koridory - Pánbůh zaplať za ně. Určitě lepší než nic. Nicméně za nové tratě je nepovažuji.
Nová trať musí spojovat významné oblasti dosud nepokryté. Tratě jsou číslované - vybudovala se trať s novým číslem?
Koridory, Nové spojení to je jen větší rekonstrukce nepřinášející zásadní zlepšení.