V momentě, kdy Zuno Bank vstupovala na trh, nestanovili si její zástupci žádný konkrétní cíl, kromě toho, že by chtěli minimálně vyrovnat slovenský výsledek. Tam banka za 7 měsíců působení získala zhruba 18 tisíc zákazníků, kteří u ní mají přes 125 milionů euro v depozitech (zhruba 3,063 miliardy korun).
Po třech měsících působení v Česku banka může konstatovat, že vkladů vybrala asi více, než sama tušila. V aktuální tiskové zprávě hovoří o sumě deseti miliard korun.
Sama banka vidí jádro tohoto úspěchu v diskusi, kterou vyvolala tím, že na spořicím účtu připisuje úroky denně a umožňuje tak svým klientům vklady do 127 500 korun osvobodit od srážkové daně z úrokových výnosů.
Sazba na spořicím účtu zůstala od vstupu na trh na 2 % p.a. Naopak již dopředu banka avizovala, že akční úrok na půlroční termínovaný vklad ve výši 3,5 % skončí v průběhu září. Sazba poté klesla na 2 % p.a.