Garanční systém finančního trhu 28. března 2022 oznámil, že od tohoto dne je již možné posílat žádosti Komerční bance o výplatu peněz ze zkrachovalé Sberbank v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky. Využije-li klient Sberbank tento způsob žádosti, musí být tato instrukce opatřena kvalifikovaným elektronickým podpisem oprávněné osoby.
Peníze KB vyplatí nejpozději třetí pracovní den po doručení žádosti.
Garanční systém předal vyplácející bance další data, týkající se výplaty náhrad vkladů uložených v advokátních a notářských úschovách. Součástí předaných dat jsou také vklady, které byly uloženy na jistotních účtech a první část vyřešených reklamací podaných klienty Sberbank Garančnímu systému. Celkem se jedná o dalších 1035 klientů, kteří měli u banky vklady v celkovém objemu cca 402 mil. Kč.