Hlavní navigace

V Česku roste kvůli inflaci zájem o privátní značky. Jsou o čtvrtinu levnější

23. 11. 2022

Sdílet

Supermarket, nakupování Autor: Depositphotos

Mezi českými zákazníky růste zájem o privátní značky. Jen během prvního čtvrtletí letošního roku narostly nákupy zboží, které obchodní řetězce prodávají pod svým specifickým označením, o 6,5 procenta.

„Vidíme v datech z prvního kvartálu letošního roku, že zatímco obecně objem prodaného rychloobrátkového zboží klesá, privátní značky stále rostou, řekl v podcastu pro náš sesterský portál Podnikatel.cz obchodní ředitel agentury Fairy Tailors Ondřej Tyleček.

Celý podcast si můžete poslechnout zde:

Zájmu o privátní značky napomáhá hodně současná ekonomická situace. Privátní značky jsou totiž podle Tylečka v průměru o čtvrtinu levnější než ty originální.  

V podcastu mluví i o dalších aspektech. Další hosté - vedoucí oblasti čerstvého zboží společnosti Kaufland ČR Blanka Bogel a obchodní ředitel e-shopu Košík.cz Tomáš Jeřábek v něm popisují, jak si obchody vybírají dodavatele a na co se u privátních značek dává největší důraz.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).