V UPC mají poněkud záhadnou cenovou politiku. Když před rokem slibovali v akci balíček TV programů za 150 Kč napořád, tak NAPOŘÁD trvalo do května, ovšem částku zvýšili až v červnu. Potom během prázdnin zase drobnou částku ubrali, ovšem zjistit, kolik za co chtějí, je téměř nemožné.
Například si nechat na každou z více služeb UPC (TV, internet) samostané vyúčtování, to je nemožné, to nikdo v UPC nedokáže (k již zavedenému SIPO navést pro druhou službu nové SIPO s jiným majitelem, ale stejné adrese), stejně tak není nikdo v UPC schopen vysvětlit, kolik si za kterou službu účtuje.
Už akční nabídka z roku 2011 byla vylhaná, protože slibovala cca 30 českých a slovenských programů za 150 Kč napořád, včetně HD programů, jenže pro příjem v HD musí být jiný set-top-box, který se ovšem zpoplatňuje mimo rámec akční nabídky. Takže vlastně UPC nabízí službu-neslužbu.
A komunikace s klientským centrem? To je kapitola sama pro sebe. Buď se nechat na telefonní lince stále přepojovat, přičemž ten, s kým nakonec hovoříte bývá obvykle nejméně informovaný, nebo se těžce prokousávat prolinky na webu, kdy většina odkazů končí sdělením telefonního čísla. A když už se podaří si vylít srdce do správného formuláře, tak dostanete mailem odpověď, jejíž hlavní sdělení se dá přeložit jako "Stejně ten trotl jste vy sami, tak co chcete..."
Ovšem dokažte UPC, že jejich signál stojí za starou belu, protože se vám obraz rozpadá nepravidelně a nečekaně, obraz některé dny zamrzne i opakovaně, zatímco v přítomnosti technika bude téměř ideálních parametrů.
Prostě od UPC je lepší být co nejdál.
Já osobně to dělám tak, že mám představu o stropu, který chci platit za TV programy a internet. Každoročně ten strop přehodnocuji a pokud se rozchází s konečnou částkou na faktuře, posílám výpověď. Následně mi UPC pravidelně nabízí individuální slevy, a tento vztah zákazník-dodavatel už funguje asi 6 let. Zatím v můj prospěch (cenový strop pro mě je někde mezi 500-600 Kč měsíčně podle služeb). Vyznat se na faktuře je opravdu umění, proto mě zajímá celková částka. Jak se začne zvyšovat, píšu dopis.
Přesně tak. Navíc vám dokážou posílat faktury i když už nejste jejich zákazníkem, v průběhu trvání smluvního vztahu vás budou nejméně jednou měsíčně telefonicky otravovat s nabídkou různých balíčků a po jeho ukončení zřejmě neodstraní údaje o vás, takže vás potom bude na vašem telefonním čísle opakovaně otravovat jejich odnož freeSAT. Nikdy nedávejte UPC své telefonní číslo!
Je faktem, že každý má jiné priority, jiné zájmy, jiné nároky.
Takže třeba co se týká TV, je možná otázka, zda stačí teresteriální příjem signálu? (Zde mají obyvatelé měst lepší možnosti, čím větší město, típ lépe.)
Domnívám se, že i v případě internetu lze najít jiné alternativy, tedy providery, jejichž poměr cena/kvalita připojení se moc od nabídky UPC neliší nebo jsou i lepší.
A totéž by se jistě dalo říci o možnostech telefonování (byť se v této oblasti příliš nevyznám).
Určitě je možné najít někoho jiného než jen UPC, to není u nás jediné. Neříkejte mi, že UPC je nenahraditelné, i když patří na trhu mezi ty větší hráče.
Bohužel, konkrétně v tomto okamžiku vám poradit neumím, nemám z čeho vycházet.
Máte pravdu.Obraz se stále kouše!Na jaře chtěli za int.150.kč,dnes-407 kč.Hd programy -máme kartu vlastní-Tak že by měly fungovat neomezeně-A co se neděje?Na asi 2 měs.je zakodovaný signál i jiných programů v rámci karty upc??????Máme i v ložnici "upc".mělo by fungovat stejně,ale ne!!Tak na ně!!!!!!!!!!