UNIQA představila pojistku, která hlídá auto a může pomoci posádce při nehodě

24. 4. 2013

Sdílet

Společnosti UNIQA pojišťovna a Cebia představily službu UNIQA SafeLine, které kryje riziko odcizení automobilu a může pomoci při nehodě i posádce vozu. Služby k běžnému autopojištění mohou někteří zákazníci získat zdarma. UNIQA SafeLine umí také optimalizovat pojistné. Čím méně zákazník najezdí kilometrů, tím nižší je pojistné.

Vozidlo je vybaveno inteligentním crash senzorem, který v případě závažnější nehody přivolá okamžitě pomoc. Další bezpečnostní funkcí je nouzové tlačítko (B-Call) napojené na asistenční centrálu. Když se například řidiči udělá nevolno nebo se jinak ocitne v nouzi, zmáčkne toto tlačítko. V obou případech se s ním ihned spojí operátor. Pokud řidič nereaguje, protože je třeba v bezvědomí po havárii, je ihned na místo vyslána záchranná služba, vysvětluje Zbyněk Veselý, obchodní ředitel UNIQA pojišťovny s tím, že UNIQA SafeLine umí také „číst“ trasy pojištěného vozidla a může tak optimalizovat sazbu pojistného. Kilometry na dálnici se pak započítávají jen polovinou, dodal Veselý.

V případě odcizení vozidla ho umí asistenční služba ihned lokalizovat kdekoliv  v Evropě. Produkt umíme doplnit i aktivním střežením nebo interaktivní elektronickou knihou jízd, uvedl také Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia s tím, že systém umí i zaznamenávat časový průběh nehody a stává se tak svědkem pro další šetření havárie. 

Produkt UNIQA SafeLine je nabízen ve třech variantách, přičemž v základní variantě je inteligentní ochrana vozidla i posádky již zahrnutá v ceně havarijního pojištění KASKO KOMFORT a KASKO SUPER od UNIQA. Telematická jednotka SafeLine je instalována zdarma a zapůjčena zákazníkovi na dobu platnosti pojistné smlouvy.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).