Hlavní navigace

UniCredit Bank spustí virtuální pobočku na Facebooku

Sdílet

Gabriela Hájková 6. 11. 2012

UniCredit Bank spustí novou virtuální pobočku na Facebooku. Ta bude sloužit pouze jako informační centrum o klíčových produktech banky, aktuálních kampaních a nabídkách, o charitativní činnosti banky nebo například o bankovní akademii.

Návštěvníci virtuální pobočky mohou také soutěžit o vstupenky na utkání UEFA Champions League a ceny v dalších kvízech.

Banka uvádí, že její ambicí je z této pobočky vytvořit centrum komunikace s klienty. Například na stížnosti nebo připomínky budou muset bankovní specialisté reagovat nejdéle do 12 hodin od zobrazení. 

Banka chce prostřednictvím pobočky také více představit nedávno spuštěný bankovní e-shop. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).