Mobilní aplikace Direct pojišťovny se rozšířila o novou funkci, hlášení škod.
Jak postupovat, když potřebujete oznámit pojistnou událost:
- Uvedete, kde ke škodě došlo,
- v krátkosti popíšete, co se stalo,
- nakonec mobilem škodu nafotíte.
Aplikace umožňuje sjednat nové pojištění, udržuje přehled o všech pojistných smlouvách, dá se přes ni zaplatit pojistné, případně i pojistku zrušit. Najdete v ní zelenou kartu k vozidlu (je možné zobrazit ji i offline) i asistenční kartičku k cestovnímu pojištění. Přímo z aplikace je možné zavolat asistenční službu a také můžete sledovat, jak se k vám blíží pomoc.
Pokud si sjednáváte havarijní pojištění vozidla, přes aplikaci lze vůz nafotit a poslat pojišťovně.
Teď plánujeme, že spustíme Apple a Google Pay, novou, výrazně jednodušší registraci nebo notifikaci stavů smluv,
uvádí mluvčí Directu Nela Maťašeje.