Hlavní navigace

U Direct pojišťovny můžete nově nahlásit škodu přes appku v mobilu

Sdílet

Životní pojištění Autor: Depositphotos

Mobilní aplikace Direct pojišťovny se rozšířila o novou funkci, hlášení škod.

Jak postupovat, když potřebujete oznámit pojistnou událost:

  • Uvedete, kde ke škodě došlo,
  • v krátkosti popíšete, co se stalo,
  • nakonec mobilem škodu nafotíte.

Aplikace umožňuje sjednat nové pojištění, udržuje přehled o všech pojistných smlouvách, dá se přes ni zaplatit pojistné, případně i pojistku zrušit. Najdete v ní zelenou kartu k vozidlu (je možné zobrazit ji i offline) i asistenční kartičku k cestovnímu pojištění. Přímo z aplikace je možné zavolat asistenční službu a také můžete sledovat, jak se k vám blíží pomoc.

Pokud si sjednáváte havarijní pojištění vozidla, přes aplikaci lze vůz nafotit a poslat pojišťovně.

Teď plánujeme, že spustíme Apple a Google Pay, novou, výrazně jednodušší registraci nebo notifikaci stavů smluv,  uvádí mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).