Slavia pojišťovna rozšiřuje svoje asistenční služby v rámci cestovního pojištění. Asistenční servis zajišťovaný společností Click2Claim bude nově nonostop, rozšiřuje se také asistence v souvislosti s refundací letenek v případě zrušených letů.
Na asistenční lince, která slouží k řešení letecké, autobusové a železniční dopravy, se dozvíte informace o aktuálních podmínkách a povinnostech v souvislosti s onemocněním COVID-19 v dotčených destinacích, jako jsou:
- povinnost testů při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
- povinnost karantény při příjezdu do destinace / při návratu do České republiky
- informace o nošení roušek v destinaci
- rizikovost dané země dle tzv. semaforu a s ní spojená opatření
„Technická asistence v cestovním pojištění nyní zahrnuje ověření nepravidelností a následného odškodnění v letecké, autobusové a železniční dopravě. Dále ale také refundaci letenek za zrušené lety, a to vždy ve formě peněz,“ uvedl ředitel produktového oddělení Slavia pojišťovny Ladislav Bělina.
Asistenční služba podle pojišťovny také spolupracuje s řadou smluvních zdravotnických zařízení po celé České republice i na Slovensku a nabízí pomoc s objednáním na PCR test.