Hlavní navigace

Názor k aktualitě Proč Češi nenakupují on-line i potraviny? od ViR - Ad 1. i 2. U dcery a "rohlíku"...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2016 15:57

    ViR

    Ad 1. i 2. U dcery a "rohlíku" to většinou funguje tak, že když se zasekne ve firmě do 19 až 20 hod., tak před odchodem nakliká nákup a vydá se k domovu, kam jí to trvá 30 - 40 minut. Těžko totiž může klientovi (který kůli nějakému jednání dorazil třeba z Ostravy) říci, "dejte si pauzu, já si odskočím nakoupit" :-). Maximálně si odkočí právě tak naklikat ten nákup vedle do kanceláře.

    Po příjezdu domů jí nejvýše během následující hodiny kurýr předá papírové tašky s nákupem... To je akorát tak v době, kdy se stačila převléci do domácího, trochu se opláchnout a dát najíst kočce :-). Pokud se doprava zpozdí (což je výjimečné), je zdarma. A občas ještě s pokázkou na další bezplatný dovoz.

    Když se zasekne v práci ještě déle, pak už většinou musí někam do večerky, potřebuje-li nutně nakoupit, neb "obchod za rohem" je již dávno zavřený.

    Ale časové možnosti i zaměstnání jinou činností zkrátka jsou jak u koho. Mně načasování nákupu běžně potíže nedělá. Ale také většinou nemám takové pracovní vytížení a takového typu, abych nemohl něco posunout...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).