Hlavní navigace

Pozor na crash huntery. Naúčtují nové náhradní díly, namontují staré z vrakoviště

Gabriela Hájková

Nejpohodlnější řešení nemusí být vždy to nejlepší. Potvrdil to test Allianz pojišťovny a Ford Motor Company. Z výsledků vyplynulo, že vůz motoristy, který po nehodě svěřil své auto crash hunterovi, byl opraven nekvalitně a komponenty většinou pocházely z vrakoviště. Na faktuře ale servis naúčtoval ceny za nové náhradní díly.

V případě havárie se často u nehody crash hunteři objeví sami bez toho, aniž by je účastník volal. Některé servisy ale neodvedou kvalitní práci a přesto naúčtují ceny, které může při nahrazování nákladů škody pojišťovny chtít krátit. 

Nehledě na to, že nekvalitní oprava může například omezit deformační zóny nebo zhoršit jízdní vlastnosti vozu. Čtěte také: Fígle s podvody u aut naštvaly pojišťovny, nachystaly proto past

Našli jste v článku chybu?