Hlavní navigace

mBank přidala online chat i do mobilní aplikace. Odpovídá v něm člověk, ne chatbot

16. 9. 2021

Sdílet

Možnost chatu s bankéřem mBank, kterou banka před časem zprovoznila v internetovém bankovnictví, je nově i v mobilní aplikaci. Požadavky na banku tak lze snadno vyřešit kdekoli bez nutnosti počítače, volání na infolinku nebo návštěvy pobočky. Pro zahájení chatu s bankéřem stačí kliknout na ikonku „Chat“ v záložce Info.

Android

Do chatu se dostanete po kliknutí na 3 vodorovné proužky vlevo nahoře hned po otevření aplikace.

iOS

Po otevření aplikace kliknete na šipku v záhlaví obrazovky, která se nachází vpravo nahoře vedle vašeho řestního jména.

Chat v mobilní aplikaci je propojen s internetovým bankovnictvím. To znamená, že pokud konverzaci zahájíte v mobilu, můžete v ní pokračovat i v internetovém bankovnictví a opačně. Aplikace navíc klienta pomocí notifikace upozorní na odpověď či doplnění ze strany banky, i když bude odhlášen, komentuje Michal Pokluda, který má v mBank na starosti digitální kanály.

Do chatu lze posílat rovněž odkaz nebo soubor, historie konverzace se ukládá a máte k ní nadále přístup

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2021 16:32

    zapalik

    Na nějaký chat kálí pes, ale že jste si nevšimli, že na Androidu i iOSu jim v posledních dnech konečně přišla aktualizace s Okamžitými platbami? Půl roku od spuštění na webu jim to trvalo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).