Hlavní navigace

Názor k aktualitě mBank má výpadek v internetovém bankovnictví, telefonní funguje od KateřinaSuk - Dobrý den. Já mám s touto bankou samé...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 9. 2019 8:19

    KateřinaSuk (neregistrovaný) 185.67.191.---

    Dobrý den. Já mám s touto bankou samé negativní zkušenosti. Jednou mi volala paní, která by se měla naučit zásadám slušného chování, protože se agresivně snažila vymoci na mě souhlas o vydaní jakési zlaté karty, začala se vyptávat na naše rodinné poměry a kdo kdy za kolik nakupuje a proč u nich ještě není můj partner, tak to jsem myslela, že mě omejou, silou vůle jsem se slušně omluvila a že končím náš hovor. Mě tohle vůbec nezajímá. Já se chci se svou bankou dorozumívat elekotronicky, nezajímají mě jejich nabídky. Chci si zrušit elektronicky pojištění ke kartě – ne nejde to, jen telerfonicky. Já nemám čas na nějaké jejich “Dobrý den, váš hovor bude monitorován atd. atd.” a když ji zavčas slušně utnu ať se ani nenamáhá, tak mi pomalu vynadá, že ještě nezačala mluvit. Co je tohle za chování? Praktiky šmejdů. Mějte se a těm co banku doporučují přeji, aby si ještě chvíli užívali, protože pak to přijde…

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).