Od října 2020, kdy fintech MALL Pay představil své platební karty, jich vydal tisícovku. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě o obchodních výsledcích.
Firma meziročně na zprostředkování plateb dvojnásobmě vyrostla. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160.
Celkem MALL Pay zprostředkoval asi 130 tisíc plateb, tedy o 100% více než loni. Řádově se jejich hodnota pohybovala ve stovkách milionů korun. Počet všech uživatelů se přiblížil 250 tisícům, těch pravidelně aktivních je více než 60 tisíc.
Průměrná výše nákupu s MALL Pay se pohybovala kolem 1200 korun, přičemž podle společnosti i letos byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti loňskému roku výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb.
Pro rok 2021 MALL Pay chystá virtuální platební karty a investice propojené se platební kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky.
MALL Pay je značka společnosti MallPay s. r. o. Firmu z poloviny vlastní Československá obchodní banka, a. s. a Mall Group a. s.