Hlavní navigace

MALL Pay má od říjnového spuštění tisícovku vydaných karet

20. 1. 2021

Sdílet

Od října 2020, kdy fintech MALL Pay představil své platební karty, jich vydal tisícovku. Společnost o tom informovala v tiskové zprávě o obchodních výsledcích.

Firma meziročně na zprostředkování plateb dvojnásobmě vyrostla. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160.

Celkem MALL Pay zprostředkoval asi 130 tisíc plateb, tedy o 100% více než loni. Řádově se jejich hodnota pohybovala ve stovkách milionů korun. Počet všech uživatelů se přiblížil 250 tisícům, těch pravidelně aktivních je více než 60 tisíc.

Průměrná výše nákupu s MALL Pay se pohybovala kolem 1200 korun, přičemž podle společnosti i letos byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti loňskému roku výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb.

Pro rok 2021 MALL Pay chystá virtuální platební karty a investice propojené se platební kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky.

MALL Pay je značka společnosti MallPay s. r. o. Firmu z poloviny vlastní Československá obchodní banka, a. s. a Mall Group a. s.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).