Hlavní navigace

Leasingové firmy musejí v reklamě uvádět roční sazbu nákladů

Sdílet

Radek Luzar 28. 5. 2007

Leasingové firmy musejí podle Nejvyššího správního soudu uvádět v reklamách roční procentní sazbu nákladů nebo příklad jejího výpočtu. Soud to konstatoval při projednávání stížnosti firmy ŠkoFIN, která nesouhlasila s pokutou uloženou po kontrole České obchodní inspekce v srpnu 2003. Lidé by se měli z reklamy dozvědět, kolik za zboží v součtu zaplatí, vyplývá z rozhodnutí.

Roční procentní sazbou nákladů na spotřebitelský úvěr se rozumí podíl z dlužné částky, který je člověk povinen zaplatit věřiteli za jeden rok.

Zdroj: ČTK

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).