Hlavní navigace

Komerční banka zjednodušila ceníky, zkrátila je na polovinu. A nabízí výhody

Sdílet

Komerční banka razantně zkrátila ceník svých služeb, a to na polovinu. Přehled cen tím také poměrně zjednodušila. Souhrn nejvyužívanějších služeb včetně informace, zda jsou bezplatně či zpoplatněny, můžete zjistit i z jednostránkových ceníků na webu banky. Naším záměrem bylo připravit pro klienty jednoduchou a přehlednou informaci o ceně služeb Komerční banky. Nové ceníky jsou nyní bez zbytečných textů a duplicit. V poplatkové politice se snažíme být zcela transparentní a otevření, uvedl Lukáš Hájek, manažer Zákaznické zkušenosti v KB.

Z ceníku banka odstranila neoblíbené poplatky, jako například poplatek za změnu PIN v bankomatu, za zjištění zůstatku nebo za výběr hotovosti. Dále zmizely poplatky za vedení služby MojeBanka / MojeBanka Business či faxové notifikace, které jsou nahrazeny oznámeními push.

Banka také nabízí 6 měsíců na bezplatnou zkoušku svých služeb v rámci programu Garance kvality.

Nově je možné kartu také dočasně zablokovat a po vyřešení nečekané situace ji opět odblokovat.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).