Hlavní navigace

Komerční banka zavedla fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví

Sdílet

Veronika Němcová 17. 2. 2021

Klienti Komerční banky mohou od února využívat fulltextové vyhledávání v internetovém bankovnictví. 

Pravidelně zjišťujeme spokojenost uživatelů s internetovým bankovnictvím, a i na základě jejich požadavků aplikaci upravujeme. Nejvíc jim chyběla možnost najít platby zadáním libovolného textu. S fulltextovým vyhledáváním jim tuto možnost přinášíme. Po testovací době na přelomu roku, kdy jsme si ověřili přínos nové funkce, jsme ji nyní zpřístupnili všem uživatelům, vysvětlil Michal Novák zodpovědný za aplikaci internetového bankovnictví v Komerční bance.

Kromě dohledání platby přináší fulltextové vyhledávání také součet všech vyhledaných plateb i možnost platbu zopakovat. V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti Komerční banky vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).