Hlavní navigace

Komerční banka inovovala internetové bankovnictví a od ledna mění služby

7. 11. 2011

Sdílet

Od soboty 5. listopadu 2011 vylepšila Komerční banka internetové bankovnictví o dvě novinky. Přibyla možnost transakční historie za posledních 13 měsíců (původně 280 dnů a pokud posíláte příkazy v dávkách, nově je lhůta do 18 hodin. Lhůta u dávkových příkazů v "online režimu se nemění, ty lze zadávat pro zúčtování v aktuálním dni splatnosti standardně až do 20:30 hod.

Klienty Komerční banky od 1. ledna 2012 čekají další změny:

  • KB ruší poplatek za zadání trvalého příkazu ve prospěch účtů dceřiných společností KB.
  • Poplatek za výběr kreditní kartou z bankomatu jiných bank v tuzemsku, v zahraničí a poplatek za Cash Advance bude všech druhů karet stejný.
  • K debetním kartám s názvem Bankokarta a Perfekt karta už nebude poskytována asistenční služba ABA
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2011 17:05

    nyck (neregistrovaný)

    Chápu, disková kapacita je stále drahá.
    A kdo chce tři měsíce starý výpis už musí pěkně zaplatit

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).