Všichni, kteří používají internetové bankovnictví ČSOB mají nyní zpřístupněnou i Klientskou zónu ČSOB. Týká se to i klientů Poštovní spořitelny. Nově díky tomu můžete sledovat své přehledy o svých pojistných smlouvách, které máte u ČSOB Pojišťovny.
Vše funguje v rámci technologie Single-sign-on (SSO). Pro přístup do Klientské zóny ČSOB Pojišťovny stačí přihlašovací údaje do vašeho bankovnictví.
Při prvním přechodu z Internetbankingu nebo Smartbankingu do Klientské zóny údaje o klientovi spárujeme a na pozadí vyhledáme v systému pojišťovny jeho pojistné smlouvy. Po doplnění několika málo údajů při první návštěvě přejde klient do Klientské zóny a veškeré údaje jsou spárované. Pro každou další návštěvu Klientské zóny pak už stačí jen kliknout na odkaz v bankovnictví,
popisuje David Bláha z týmu ČSOB Pojišťovny a ČSOB, který novinku realizoval.
Design Klientské zóny je přizpůsoben designu Internetového bankovnictví. Do budoucna má ČSOB za cíl Klientskou zónu rozšiřovat, například o funkce nahlášení škody on-line včetně přehledu, jak probíhá likvidace pojistné události.