Hlavní navigace

Internetové bankovnictví mBank dostává nový kabát. Nabídne lepší přehlednost

Sdílet

Gabriela Hájková 17. 5. 2021

Klienti mBank postupně přecházejí na novou verzi internetového bankovnictví, které by mělo být po vzoru mobilní aplikace jednodušší a přehlednější. Nový čistý design má zajistit zkrácený přístup k produktům a službám na pár kliknutí. Čas má ušetřit i volitelné nastavení zobrazovaných produktů na hlavní stránce nebo snazší vyhledávání v historii.

Banka v aplikaci také jinak zobrazuje přehled o našetřených penězích. Produkty mSpoření, spořicí účet eMax Plus a mVklad totiž budou spolu na jedné stránce.

Na každé stránce internetového bankovnictví je pro případné dotazy k dispozici chat, který neobsluhuje chatbot, ale zaměstnanci podpory. Aplikace je nově responzivní, takže se zobrazení přizpůsobí velikosti obrazovky.

Nová verze internetového bankovnictví se bude zpřístupňovat postupně během několika následujících týdnů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).