Hlavní navigace

ING Bank končí s poskytováním služeb pro střadatele, nechá si jen firmy. Klienty si vezme Raifka

18. 2. 2021

Sdílet

ING Bank končí s poskytováním osobního bankovnictví a přestává v České republice nabízet produkty ING Konto a ING Podílové fondy. Klienty banky si převezme Raiffeisenbank. Banka v minulosti získala také eBanku, retailovou část Citibank a Zuno banky. Nedávno koupila také Equa bank a část platební instituce Akcenta. Raiffeisen v ní získá 70% podíl, zbývajících 30 % získá česká dceřiná společnost Raiffeisenbank. Ačkoliv bude Akcenta CZ součástí finanční skupiny RBI, zůstane i nadále samostatnou institucí. Naproti tomu Equa bankna na českém trhu končí, sloučí se Raiffeisenbank a její klienti přejdou do Raifky

Nynější transakce s ING ještě podléhá schválení ÚOHS. Raiffeisenbank hodlá klienty ING aktivně oslovovat během března 2021, tedy až po obdržení souhlasu ÚOHS. Už teď však svým budoucím klientům slibuje řadu výhod a vyšší zhodnocení jejich úspor.

Součástí dohody je nabídka různých výhod a benefitů, zejména výhodného spoření a zachování podmínek u investičních produktů, říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví.

Bývalým klientům ING nabízí Raiffeisenbank jednorázový bonus 500 Kč za převedení svého spoření do Raiffeisenbank. Dále jim slibuje úrokovou sazbu 1 % p. a. při výši spoření do částky 300 000 Kč, a to až na 1 rok. Výhody na vás čekají i v případě, že už účet u Raiffeisenbank máte a převedete si do banky své dosavadní spoření u ING.

Pokud jste si u banky založili účet před 18. 2. 2021, tak vám začne zvýhodněné úročení na 1 rok platit od chvíle připsání peněžních prostředků převedených z účtu v ING.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 2. 2021 19:00

    bez přezdívky

    Tohle je docela vtipne. Pokazde, kdyz se prihlasim, tak prakticky pri kazdem pozadavku na me vypadne nabidka, ze muzu prejit k RB - nemam moznost, jak tu zpravu zlikvidovat trvale, takze jsem prakticky zavalen a vnimam to jako natlak. Kdyz tu ctu, ze to jeste ani neni schvalene UOHS, ale na infolince uz cloveka lanari + natlakova zprava v mobilni i webove aplikaci, sam se ptam sebe, co za tim asi tak je. Jsem typ cloveka, ktery je na podobne praktiky alergicky a sam mam rad prostor na rozhodnuti. Tohle je ale tlaceni do kouta. Abych byl fer, komunikoval jsem v ING i s pani pres podilove fondy a ta mi zcela otevrene rekla i dalsi moznosti a co to prakticky znamena - zjistoval jsem kuprikladu, zda si muzu otevrit ucet v jine zemi pod poklickou NN. Ve vysledku verim, ze tahle rychla zprava prekvapila stejne jak klienty, tak samotne zamestnance ING, presne takovy jsem mel pocit, kdyz jsem s temi konkretnimi osobami komunikoval ... bylo z toho citit, ze bud neco nesmi rict nebo nic vic ani poradne nevi a jsou z toho stejne vypleskli.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).