Hlavní navigace

Hello bank chystá vlastní bankomaty a neomezené výběry z nich

Jiří Hovorka

Hello bank připravuje výstavbu vlastní bankomatové sítě. Do konce roku 2018 chce mít v Česku padesát vlastních přístrojů a v roce 2020 třikrát tolik. První bankomat se má v létě objevit na pražské pobočce. Bankomatovou síť bude banka stavět ve spolupráci s polskou společností IT Card, se kterou mateřské skupina BNP Paribas spolupracuje i v jiných zemích.

Myslím, že je fér nabídnout klientům výběr z našich bankomatů – neomezeně a zdarma. Důležité také je, že na vlastních bankomatech můžeme zavádět a testovat i další služby pro klienty, komunikovat s nimi, což v cizích bankomatech samozřejmě nejde, vysvětluje důvody pro budování vlastních bankomatů Gabriela Pithartová, Brand & Customer Experience Director v Hello bank. Vedle toho banka slibuje, že zachová i tři výběry z cizích bankomatů měsíčně zdarma.


Autor: Hello bank

Karty od Hello bank jsou „na výšku“. Tato je k běžnému účtu.

Naopak Hello bank neplánuje rozšíření počtu poboček. Stávající tři chce mít moderní a na správném místě. Po pobočce v Praze na Andělu dostanou stejný vzhled i pobočky v Brně a Ostravě. Ty se přesunou do dostupnějších lokalit směrem do centra měst.

Banka funguje na českém trhu od loňského listopadu, kdy se na Hello bank přeměnila z původní úvěrové společnosti Cetelem. Vedle spotřebitelských úvěrů nabízí ještě hlavně běžný účet bez poplatků a spořicí účet. Na obou láká úrok 0,6 procenta – na spořicím účtu do 300 tisíc korun, na běžném účtu do 100 tisíc korun.

Nejde o krátkodobou akční nabídku, ale o dlouhodobě udržitelnou sazbu pro naše klienty, která je v souladu i s vývojem ekonomiky, říká Pithartová.

Banka momentálně neuvažuje o tom, že by začala nabízet hypotéky. V tuto chvíli necítíme silnou poptávku od našich stávajících klientů, a to je pro nás rozhodující. Samozřejmě se to v průběhu následujících let může změnit a my na to budeme muset reagovat, vysvětluje Pithartová.

Cetelem měl v době změny na Hello bank 400 tisíc klientů. Banka má nyní podle svých slov 120 tisíc aktivních zákazníků, kteří pravidelně využívají její bankovní služby. Cíl je mít do tří let 400 tisíc aktivních klientů.

Našli jste v článku chybu?