Hlavní navigace

Finanční vzdělávání přes YouTube. Provident spouští druhou sezonu CASH CREW

Jiří Hovorka

Youtubový seriál pro mladé o finančním vzdělávání CASH CREW vstupuje letos do druhé sezony. Poté, co ho loni zhlédlo 1,2 milionu lidí, se tento rok jeho tvůrci zaměřili na tipy, jak nejlépe využít internet k vydělávání peněz, cestování, hledání práce a na co si přitom dát pozor. Za hlavní myšlenkou a financováním seriálu CASH CREW stojí společnost Provident Financial.

S laciným bydlením, hospodařením s penězi a nápady na čerpání stipendií jsme divákům pomáhali už v první sérii. Teď se soustředíme na aktuálnější trendy. Tedy jak nejlépe využít věci, které má člověk neustále u sebe. Chceme ukázat lidem, jak využívat telefon a internet k tomu, aby si vydělali víc peněz, ušetřili za zbytečnosti a ještě se dokázali ochránit před nebezpečím, které může číhat online, vysvětlila autorka námětu a scénáristka Lenka Kotvová.

Seriál se každý týden zaměřuje na jiné téma ze života jako třeba, co je to hoax, jak najít vysněnou práci přes Facebook nebo Linkedin nebo jak ušetřit za cestování. S tématy autorům pomáhají třeba i populární čeští YouTubeři.

Finanční vzdělávání v klasické školní podobě je taková nuda, že už samotný název by dokázal odradit polovinu lidí. My oslovujeme generaci vyrůstající v jiném světě a jiných hodnotách, proto volíme jim nejbližší a nejsrozumitelnější formu – krátká youtubová videa, řekla Kotvová.

Moderní edukativní videa zaujala i pedagogy, jimž slouží jako podklad pro výuku na českých školách. A seriál bude brzy mezinárodní – v Polsku požádali o použití práv na natáčení, říká Ondřej Holoubek, mluvčí společnosti Provident.

Toto je CASH CREW:

Našli jste v článku chybu?