Hlavní navigace

Názor k aktualitě E-shopy mají vracet peníze včetně poštovného od Hathor - Měla bych pár poznatků pro naše byrokraty. 1. Z...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 10. 2011 19:42

    Hathor (neregistrovaný)

    Měla bych pár poznatků pro naše byrokraty.
    1. Z velké části poštovné e-shopům nepatří, většinou platí dopravu ČP, spedici. Takže by měl vracet něco, co není jeho a už to nemá? Nesmysl.
    2. Popravdě kupující vlastně uzavírá smlouvu s dopravcem, kterému jsou taky předány jeho údaje za účelem dopravy zboží, tak ať to vymáhá na ČP, spedici.
    A jaké je řešení, co takhle prostě zákazníkovi říci, chceš si objednat zboží, jo, ale zajisti si dopravu (bohužel tohle by bylo možné, kdyby to udělal většina e-shopů). Další možnost je zvíšit cenu zboží, aby kompenzovala případné ztráty z vráceného přepravného.
    To jen pro zamyšlení.
    Nechápu ten nesmysl. Proč má např. e-shop vracet zákazníkovi 1500 Kč za přepravu zboží spedicí, pokud už peníze namá, protože je zaplatil spedici? Tak co kdyby e-shopy začaly vymáhat poštovné po ČP, spedici?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).