Hlavní navigace

Domácí spotřebiče patří k letošním hitům internetového nakupování

29. 7. 2009

Sdílet

Z nejnovějšího průzkumu společnosti Factum Invenio patří k letošním hitům na českém internetu poptávka po domácích spotřebičích. Vloni internetovému nakupování kralovalo oblečení. Nákupní chování spotřebitelů internetových obchodů se průběžně mění.

Dlouhodobému zájmu se tradičně těší knihy a elektronika. Knihy jsou evergreenem již po dobu pěti let a nic nenasvědčuje tomu, že by se v průběhu letošního nebo příštího roku změnilo spotřební chování po tomto zboží.

Evropský průměr internetových zákazníků zastoupených v populaci je podle studie Eurostatu 23 %. Nejčastějšími zákazníky e-shopů jsou lidé ve věku 25 až 34 let. Česko této obliby dosud nedosahuje. Nejvíce nakupují lidé v internetových obchodech v Dánsku (59 % populace) a ve Velké Británii (57 %).

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).