Hlavní navigace

Názor k aktualitě Do malých prodejen už téměř nechodíme. Zkrachují? od anonym - To je zase statistika a především interpretace. Je...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2014 21:57

    anonym (neregistrovaný) ---.205.broadband2.iol.cz

    To je zase statistika a především interpretace. Je asi vcelku jasné, že většina lidí malé sámošky/večer­ky/malé prodejny neoznačí za svoje hlavní nákupní místo. Ale to nic nevypovídá o jejich využívání.
    Osobně bych asi jako hlavní nákupní místo označil internet, případně super-hyper. Protože větší nákupy trvanlivých věcí dělám v tesku s dovozem. Ale běžné denní věci kupuju v malých krámcích kolem místa bydliště, resp. práce, protože tam mají kvalitnější uzeniny a mám štěstí i na farmářskou prodejnu, kde mají opravdu dobré české ovoce a zeleninu (takže zas na druhou stranu je to opravdu sezónní), mléčné výrobky a pečivo.
    A takovýchto lidí, co jednou za čas jedou do velkého krámu a jinak nakupují v dobrých malích rámcích, je, co tak vidím kolem sebe, čím dál tím víc. Akorát hlavní nákupní místo pro ně pocitově pořád jsou ty hyper-super. Takže opět jde o zavádějící interpretaci. Pokud by to mělo o něčem vypovídat, tak by se musel zkoumat podíl na výdajích v jednotlivých typech obchodů...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).