Hlavní navigace

Cestovní pojištění: občas ho platíte zbytečně, občas vám zachrání peněženku

Sdílet

Gabriela Hájková 22. 9. 2009

Pojištění obecně dělí většinu lidí na dva názorové tábory. Ti první tvrdí, že je to naprosto zbytečné a pokud už se stane pojistná událost, která poskytne příležitost za zaplacené pojistné obdržet plnění, stejně nedostanete vše zpět. Proti hovoří i mnoho výluk, kvůli kterým nemusíte obdržet peníze žádné. V tomto případě ale dejme ruku na srdce a přiznejme, že právě výluky by měly být při uzavírání pojistky povinnou četbou.

Opačný názor ale pravděpodobně zastávají všichni, kteří si pojistnou událost prožili a jimž pojištění zachránilo peněženku. Například necelých 8 % klientů, kteří si pořídili cestovní pojištění od AXA pojišťovny letos nahlásilo pojistnou událost. Největší podíl na pojistném plnění tradičně představovaly výdaje na léky a ambulantní ošetření, ale asistenční služba řešila například i vážný úraz hlavy, který vyžadoval udržovat klienta v umělém spánku a léčení by v tomto případě mohlo dosáhnout částky kolem čtyřiceti tisíc korun.

Cestovní pojištění lze uzavřít také u těchto pojišťoven:

Allianz pojišťovna, Česká podnikatelská pojišťovna, Česká pojišťovna, ČSOB pojištovna, Generali pojišťovna, Hasičská vzájemná pojišťovna, Komerční pojišťovna, Kooperativa pojišťovna, Maxima pojišťovna, Oborova zdravotní pojišťovna, Všeobecná zdravotní pojišťovna , Slavia pojišťovna, UNIQA pojišťovna, Zdravotní pojišťovna Metal-Aliance a Zaměstnanecká pojišťovna Škoda.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).