Hlavní navigace

Čeští spotřebitelé chtějí u potravin hlavně kvalitu a dobrou cenu. Často to ale nejde dohromady

Sdílet

Arsen Lazarevič 27. 7. 2012

Čeští spotřebitelé preferují především kvalitu a cenu potravin. Podle výzkumu Asociace malých a středních živnostníků ČR je kvalita důležitá pro 61 % zákazníků, následuje cena, kterou preferuje 59 % zákazníků. S větším odstupem je důležitá značka (35 %), složení (35 %) a známost produktu (31 %).

Kvalita společně s dobrou cenou však často nejde dohromady, což potvrzuje chování některých obchodních řetězců. Dochází k přelepování data spotřeby, nebo k prodeji plesnivých potravin. Více se dočtěte v článku partnerského serveru Vitalia.cz: Nakoupila jsem plíseň za sedm set. Řetězce to nevzrušuje

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2012 11:11

    P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Zase kecy. Jak je mozne, ze v Nemecku a Rakousku to jde dohromady ?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).