Klienti České spořitelny mohou nově banku požádat o přehled půjček, kontokorentů a kreditních karet. A to nejen těch, co mají u Spořky, ale i těch, které mají u jiných bank a nebankovních společností.
Banka bude tento dokument vystavovat na počkání zatím jen na pobočkách. Do budoucna ale chce službu poskytovat i během vzdálených on-line poradenských schůzek. Přehled půjček získají klienti bez poplatku.
V rámci pilotního průzkumu se ukázalo, že zhruba každý pátý klient nevěděl, že má kreditní kartu či kontokorent, které obvykle získali při nákupu zboží na splátky přímo u prodejce. Ačkoli řada z těchto klientů svou kreditní kartu či kontokorent vůbec nevyužívali, už jen fakt, že se stali v rámci nákupu jejich vlastníky poměrně významně snižuje jejich úvěryschopnost a potenciálně ohrožuje i jejich finanční zdraví,
uvedla Daniela Pešková, členka představenstva Spořitelna, která je odpovědná za retail.