Hlavní navigace

Česká republika je v indexu spokojenosti s bankami jednou z nejvýše postavených

Sdílet

David Sillmen 29. 5. 2014

Česká republika se umístila na třetím místě v takzvaném Customer Experience Index společnosti Capgemini, tedy indexu, který měří spokojenost klientů s vlastní bankou z hlediska produktů i komunikačních kanálů. Jako jedna z mála také v loňském roce z hlediska spokojenosti rostla. Na prvních dvou místech se umístily USA a Kanada.

Vzhledem k tradičnímu žehrání na vysoké poplatky za užívání běžných bankovních služeb či soudně řešené poplatky za poskytování úvěrů je to překvapivé zjištění. Podle všeho jde o vliv nízkých sazeb hypoték, které se sešly s nízkými cenami nemovitostí. To v klientech vzbuzuje pozitivní sentiment, který přenášejí také na svůj vztah k bance.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).