Česká pojišťovna zjednodušila svou nabídku majetkového pojištění. Učinila tak na základě průzkumu, podle kterého klienti považují tuto oblast za nepřehlednou a složitou.
Nově proto nabídla varianty balíčků podle ceny, rozsahu služeb a limitů krytí. Svými názvy se shodují s balíčky v oblasti pojištění motorových vozidel. V případě sjednání dvou nejrozsáhlejších variant klienti získají také chytrý mobilní telefon s integrovanou aplikací Pojišťovna v páté, vylepšené verzi.
Zástupci pojišťovny potvrdili, že došlo také k úpravě cen. První dva základní balíčky zlevnily, ty s nejexkluzivnějším vybavením naopak podražily.
Pojišťovna v oblasti majetkového pojištění zpřehlednila pojistné podmínky, navýšila základní limity a přidala i nová rizika, která lze pojistit. U dražších balíčků došlo také k rozšíření poskytovaných asistenčních služeb.
Nově si můžete pojištěním pokrýt například sklokeramickou a indukční desku, gril či zahradní nábytek nebo zateplenou fasádu před poškozením hlodavci, ptáky či hmyzem. Pojištění domácnosti nově kryje i škody způsobené zatečením atmosferických srážek. V souvislosti s četnými bouřkami a přívalovými dešti se na nás klienti v minulosti často obraceli s žádostí o proplacení škod vzniklých zatečením. O likvidní škodní událost se však jednalo jen tehdy, pokud vichřice či jiný živel zároveň poškodil např. i střešní krytinu či klempířské prvky a v důsledku toho pak došlo k zatečení dešťové vody. S novým produktem mají klienti jistotou, že jsou chráněni i pro případy prostého zatečení z deště, sněhu či krup. Pojistné plnění vyplatíme i v případě zatečení střechou či oknem po oblevě,
uvedla Eva Kočková.
V rámci nového produktu si lze pojistit také pneumatiky a další příslušenství k osobnímu automobilu, jako je například střešní box, pro případ poškození, zničení nebo odcizení, a to až do výše pojistných limitů nebytových prostor,
uvádí zpráva pojišťovny s tím, že inovace se týkají i asistenčních služeb, kde došlo k navýšení limitů asistence.