Češi v obchodech preferují širokou nabídku, fronty jim nevadí

14. 1. 2014

Sdílet

Z průzkumu společnosti MasterCard vyplynulo, že český zákazník si v obchodech nejvíce potrpí na širokou nabídku sortimentu (30 %). Na druhém místě v důležitosti při nákupech skončila čerstvost potravin (19 %) a překvapivě až třetí pozici obsadila příznivá cena (18 %).

Čechům naopak nevadí, když si postojí delší dobu ve frontě ani proplétání úzkými uličkami super a hypermarketů.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Spotřebitelské finance i politicko-ekonomická témata jsou vodou na můj mlýn.

Kvíz týdne

Falešné slevy, obcházení pravidel. Poznáte, když vás e-shop tahá za nos?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).