Hlavní navigace

Asistenční službu využije každé 83. auto. Nejčastěji proto, že je vůz nepojízdný

Sdílet

Podle průzkumu, který provedla Allianz pojišťovna, volá na asistenční službu v rámci pojištění vozidel každý měsíc přibližně 1000 řidičů. Mezi nejčastější problémy patří nepojízdné auto a s ním související odtah vozidla. Následuje oprava na místě a zapůjčení náhradního osobního auta. Asistenční službu tak využije každé 83. auto.

Často si řidiči myslí, že v rámci asistenčních služeb mohou vyřizovat pouze situace, které jsou spojeny s havárií či opravou vozu. Součástí ale může být i asistence v případě prázdné nádrže bez možnosti dojet na čerpací stanici, nebo pomoc při zabouchnutí klíčů v autě.

Různé služby, které jsou v rámci povinného ručení nebo havarijního pojištění zahrnuty, jsou uvedeny ve vaší smlouvě, kterou máte s danou pojišťovnou uzavřenou, případně ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vždy je potřeba počítat s tím, že asistenční služby máte pojištěné jen do určitého limitu a co je nad, musíte zaplatit ze své kapsy. Některé služby navíc bývají ve smlouvě sjednány tou formou, že asistenční služba je pouze zajistí, ale zaplatit si je musíte sami.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).