Hlavní navigace

Air Bank má novou virtuální asistentku Anetu, umí vtipkovat

Sdílet

Lenka Kašparová 30. 7. 2020

Air Bank má od 30. července 2020 novou personální posilu. Chatbot Aneta odpovídá na dotazy klientů. Virtuální asistentku najdete v sekci Poradna, ale v budoucnu bude k dispozici i v dalších sekcích na webu banky. Komunikovat s ní můžete, když kliknete na tlačítko Zeptat se Anety. Poradí vám například s online založením účtu nebo vám odpoví na otázky týkající se karet, půjček a dalších informací ohledně banky. Ptát se jí můžete i na její koníčky. 

I když jsme udělali maximum pro to, aby měla Aneta všechny naše služby a postupy v malíku, může se zpočátku stát, že si s nějakou otázkou neporadí. Mějte s ní v takové situaci prosím trpělivost, říká Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank.

I nadále však můžete komunikovat také s pracovníky banky, a to přes email, telefon nebo přímo na pobočkách.

Našli jste v článku chybu?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).