Hlavní navigace

Názor k aktualitě Živnostenská banka nabízí Osobní Menu na půl roku zdarma od LK - Tak to je vidět, že jste ani jeden...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2004 14:49

    LK (neregistrovaný)
    Tak to je vidět, že jste ani jeden neměli účet u České spořitelny, Jebanky nebo Komerčky. To, jak se zachovala ŽB, bylo dost nechutné a sprosté, ale stále ještě o třídu slušnější než Jebanka (která měnila ceníky uprostřed měsíce se zpětnou platností od počátku) nebo ČS (kde kolegovi odmítli dát dodatečné výpisy dříve, než zaplatí, s odůvodněním "to víte, já vám ty výpisy dám a vy pak s nima utečete a nezaplatíte". Komerčka u mně zase zaexcelovala stylem "my vám účet neotevřeme, protože se nám nezdá, že je pro vás vhodný". Až když jsem to chtěl písemně a pohrozil stížností kvůli diskriminaci, tak účet založili (neřeším, proč jsem ho tam musel zakládat, zkrátka to tak bylo).
    Ačkoliv mě ŽB hodně moc namíchla - ani ne tak tím zdražením, jako tím způsobem, jakým to provedla, musím říct, že jsem teď byl při osobním jednání opravdu potěšen. Třeba tím, jak tam se mnou řešili věci jako GSM Banking již i po pracovní době a nabízeli i aktivaci i dalších služeb (co již byly v ceně, jen je nastavit, tedy nikoliv to, že bych si musel za něco připlácet), přestože bylo jasné, že by to klidně dalších čtvrt hodiny trvalo. Chování v Evropě běžné, u nás (bohužel) stále ještě nadstandardní a chvályhodné.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).