Hlavní navigace

Pravidla

  1. Pořadatelem ankety „Nejlepší finanční reklama roku 2008“ je finanční server Měšec.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info, s.r.o..
  2. Cílem ankety je vybrat ve dvou kategoriích (hlasování veřejnosti a hodnocení odborné poroty) pět nejlepších televizních reklam z oblasti finančních služeb, které byly uvedeny v českých televizních stanicích během roku 2008.
  3. Za každou finanční instituci může být nominován pouze jeden spot. Tento spot do ankety navrhuje sama finanční instituce, která musí být jeho zadavatelem nebo musí být v reklamě výslovně uvedena.
  4. Hlasování trvá od 16. února do 15. března 2009.
  5. Výběr provádějí čtenáři pomocí hlasovacího formuláře na těchto stránkách. Při hlasování má každý možnost vybrat jen jeden reklamní spot.
  6. Hlasující mohou v průběhu trvání ankety hlasovat jen jednou. Ve chvíli, kdy je hlasování definitivně potvrzeno, není možné již volbu změnit. Každý registrovaný a přihlášený hlasující je zařazen do slosování o hodnotné ceny.
  7. Každý člen odborné poroty vybere tři nejlepší spoty a určí jejich pořadí (1. místo získává 3 body, 2. místo 2 body, 3. místo 1 bod).
  8. Po ukončení hlasování dojde k součtu hlasů od čtenářů a bodů přidělených porotou a bude vyhlášeno prvních pět míst v obou kategoriích. Výsledky budou zveřejněny 30. března 2009 na stránkách ankety.
  9. Po ukončení hlasování dojde ke slosování hlasujících. Vylosovaní výherci obdrží ceny od pořadatele a partnerů soutěže (viz přehled cen). Výherci, kteří se do 30 dnů o cenu nepřihlásí, ztrácejí na výhru nárok. Ceny nejsou právně vymahatelné.
  10. Finanční instituce, jejichž spoty se umístí na prvním místě v dané kategorii, obdrží od provozovatele diplom s potvrzeným umístěním.
  11. Ze slosování o ceny jsou vyloučeni všichni zaměstanci společnosti Internet Info, s.r.o., stejně jako jejich příbuzní.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).