Společnost TNS Media Intelligence na českém trhu funguje již více než 10 let a zabývá se nezávislým monitoringem reklamních aktivit v médiích – mapuje reklamní trh z hlediska „chování“ jednotlivých inzerentů a provozuje nezávislou kontrolu příslušného média (TV, rádio, tisk) pro inzerenta samotného. Rozhodujícím kritériem je spolehlivost a kompletnost zachytitelných a změřitelných parametrů, jako jsou čas, stopáž, formát apod., a následné provedení komoditní klasifikace reklamy. Poskytuje také informace z dalších mediatypů, a to venkovní reklamy a kinoreklamy
Strategie, týdeník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.
Marketing Magazine je exkluzivní měsíčník, který vychází už dvanáctým rokem. Je prvním časopisem na našem trhu, který sleduje všechny součásti marketingového mixu a mapuje celou šíři problematiky moderního marketingu. Svým kvalitním obsahem splňuje požadavky úspěšného časopisu. Odborné texty jsou zpracovány magazínovou formou, která téma přibližuje a zpřístupňuje široké veřejnosti. Cenné jsou příklady z praktického uplatňování jednotlivých marketingových postupů v konkrétních firmách.
Naše vize: „Umožnit našim zákazníkùm kvalitně, jednoduše a za co nejlepší cenu sdílet audio či video na internetu“.
Bomba.cz je nový komunitní videoportál, který umožňuje sdružovat ta nejlepší videa z celého internetu na jednom místě. Svým uživatelům nabízí kvalitní videospoty a řadu doplňkových komunitních služeb. Ke zhlédnutí je aktuálně k dispozici přes 11 tisíc videospotů. Všechny nominované spoty jsou k dispozici v samostatné sekci na serveru Bomba.cz.