Hlavní navigace

Telefonní a internetové bankovnictví České spořitelny využívá již přes půl milionu klientů, nejvíce v ČR

Sdílet

Službu Servis 24, která umožňuje přístup k účtu pomocí telefonu či Internetu, má sjednáno již 506 636 klientů České spořitelny. Česká spořitelna tak má jednoznačně největší počet uživatelů tzv. přímého bankovnictví na trhu v České republice.

„Službu a její vlastnosti jsme připravovali od samého začátku spolu s našimi klienty. Právě v tom vidím jeden z hlavních důvodů úspěchu služby Servis 24. Úspěšnost, které jsme v krátké době dosáhli, přitom měříme jak z pohledu prodejních výsledků, tak z pohledu spokojenosti klientů,“ řekl člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny Martin Škopek.

Vedle telefonního a internetového bankovnictví, které jsou dostupné společně za jediný poplatek a s jednou sadou identifikačních znaků právě prostřednictvím služby Servis 24, nabízí Česká spořitelna také obsluhu účtu z mobilního telefonu – GSM Banking SIM Toolkit, a firmám obsluhu účtu prostřednictvím softwaru z počítače – Homebanking.

Stále roste počet klientů, kteří využívají více než jeden z produktů přímého bankovnictví České spořitelny. V současné době na jednoho klienta v průměru připadá 1,27 produktu přímého bankovnictví.

Služby přímého bankovnictví umožňují klientům obsluhu účtu bez nutnosti návštěvy pobočky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Telefonní a internetové bankovnictví i službu GSM SIM Toolkit lze navíc použít odkudkoliv, a to i mimo Českou republiku. Služba Servis 24 Internetbanking získala první místo v soutěži Zlatá koruna 2003 jako nejlepší produkt internetového bankovnictví v České republice. Česká spořitelna byla první bankou v České republice, která zavedla přímé bankovnictví pro občany – šlo o službu Sporotel, Česká spořitelna ji uvedla na trh již v roce 1996.

Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).