Zprávy ze skupiny Home Credit

Ruská Home Credit Bank spouští pro své privilegované zákazníky unikátní program nazvaný Cabinet. Na ruském trhu je to první projekt, který nabízí individuální bankovní služby pro vyšší střední třídu: balík služeb Golden Times, exkluzivní depozitní produkty a služby concierge.

Home Credit Bank otevřela Cabinet pro privilegované zákazníky

Každý zákazník programu Cabinet obdrží identifikační kartu, která je znakem jeho výsadního postavení a poskytuje mu právo být přednostně obsloužen na kterékoli bankovní pobočce, slevy a zvláštní podmínky od partnerů projektu a také možnost navštívit speciální akce.

Home Credit Bank opět získala vysoké hodnocení z hlediska vkladů

Ratingová agentura Credit-Rating vyhlásila výsledky hodnocení 75 ukrajinských bank z hlediska vkladů a znovu potvrdila rating ukrajinské Home Credit Bank stupněm „vysoká spolehlivost“. Rating se stanoví na základě celé řady kritérií, jež ukazují na stabilitu banky a její schopnost včas a v plné výši vyplácet vklady. Ratingová agentura Credit-Rating již dříve potvrdila dlouhodobý úvěrový rating Home Credit Bank dle národní stupnice hodnocením „uaA“ (výhled „stabilní“).

Home Credit Bank aktivně rozšiřuje vlastní síť bankomatů a na trh zavádí nové produkty

Home Credit Bank uvádí na ruský trh balíčky služeb nazvané „Snáze to už nejde“, „Osobní příjem“ a „Zvláštní účet“, jejichž základem je debetní karta. Nové nabídky zahrnují všechny nezbytné služby a vyznačují se komplexním přístupem ke každodenním potřebám zákazníků. Home Credit v letošním roce obohatil nabídku depozitních produktů o devizové vklady, začal aktivně nabízet běžné účty a spravovat debetní karty prostřednictvím nového bankovního systému, čímž realizuje svům záměru stát se univerzální retailovou bankou. Banka kromě toho od začátku roku buduje vlastní síť bankomatů v Moskvě, Ufě, Omsku, Krasnojarsku a Novosibirsku.

Home Credit Bank spouští služby dálkové obsluhy klientů (internet banking a SMS informace)

Ruská Home Credit Bank nově nabízí zasílání informací o provedených kartových operacích nebo operacích na účtu na mobilní telefon a nepřetržitý 24hodinový přístup k účtu prostřednictvím webového rozhraní. Internetové bankovnictví nabízí možnost provádět nejenom pasivní operace, tedy sledovat pohyby a zůstatky na účtu, ale také jednoduše provádět platební operace a pružně komunikovat přímo s pracovníky banky. SMS informace i internetové bankovnictví jsou přitom nabízeny klientům zcela bezplatně.

Home Credit Bank začala poskytovat hotovostní úvěry

Home Credit Bank v Bělorusku nově nabízí hotovostní úvěry v běloruských rublech. Tento produkt je na běloruské podmínky unikátní jeho jednoduchostí a rychlostí. K jeho vyřízení stačí pouze jediný doklad – pas nebo potvrzení o trvalém bydlišti. Informaci o schválení či zamítnutí žádosti klient obdrží do dvou pracovních dnů prostřednictvím SMS. Hotovostní úvěr je zatím dostupný klientům, kteří již dříve využili některý z úvěrů banky a mají za sebou pozitivní kreditní historii.

Krize nutí Čechy šetřit: více kutí a sami opravují byt nebo dům

Češi si v době krize umějí pomoci a přizpůsobit se situaci – nákup nových věcí odkládají na lepší časy a raději opravují ty starší, které ještě mohou dobře sloužit. Ukazují to statistiky úvěrové společnosti Home Credit za první tři měsíce letošního roku. Na splátky si lidé mnohem více začali pořizovat nářadí pro kutily, zahradnické nástroje a stavebniny. Celkový objem peněz, které společnost od ledna do března českým spotřebitelům v tomto segmentu poskytl, se ve srovnání se stejným obdobím roku 2008 zvýšil o 272 %. Znovu začíná platit: Co Čech, to kutil; lidé vědí, kde se dá ušetřit. Ve větší míře teď začali sami opravovat své byty a domy, zvelebují zahradu, uvádí Vojtěch Ševčík, obchodní ředitel českého Home Creditu.

Skupina PPF vstoupila na trh spotřebitelského financování ve Vietnamu

Skupina PPF oficiálně zahájila pod značkou Home Credit činnost v oblasti spotřebitelského financování ve Vietnamu. Ten se tak stal osmým trhem v jejím portfoliu rozvíjejících se trhů evropských a asijských zemí. Již před nějakým časem oznámila skupina PPF záměr přenést svůj úspěšný model spotřebitelského financování do Číny a do Vietnamu. Od té doby na těchto dvou trzích s vysokým potenciálem studovala místní podmínky. V Číně zahájila aktivní úvěrové obchody na tamějším trhu pro drobné klienty v prosinci 2007.

Skupina PPF začala vydávat regionální týdeníky, doplněné zpravodajstvím na internetu

Společnost PPF Media, součást skupiny PPF, zahájila v červnu letošního roku vydávání regionálních týdeníků a zpravodajských webů pod názvem Naše adresa. Tištěné noviny i internetové stránky se věnují událostem v regionu a obcích za přímé účasti čtenářů, členů místních spolků, uživatelů internetu a sociálních sítí. Síť regionálních médií vzniká v rámci mediálního projektu PPF, který zahrnuje také Mezinárodní školicí středisko pro multimédia v Praze.

Skupina PPF se stává většinovým akcionářem Eldorada

Skupina PPF a ruský podnikatel Igor Jakovlev se dohodli na konvertaci dluhu do kapitálu, která umožní skupině PPF získat většinový podíl v Eldoradu, největší maloobchodní síti bílé techniky a elektroniky v Rusku. Uzavření transakce se očekává v průběhu 3. čtvrtletí 2009.