Změna obchodních podmínek ŠkoFINu

Společnost ŠkoFIN se rozhodla změnit obchodní podmínky pro cílové zákazníky. Základní myšlenkou těchto výrazných změn je zjednodušení orientace v nabídce ŠkoFINu.

Vedoucí marketingového oddělení společnosti, Ing. Michal Bílek, vysvětluje: Zákazník ŠkoFINu by měl dostat jasné a především přehledné informace o možnostech uzavření leasingové či úvěrové smlouvy. Jde nejen o podmínky, ale také třeba o potřebné doklady. Změny se dotýkají několika úrovní – od výše splátek předem, přes zajištění úvěrových produktů až po financování ojetých vozů. M. Bílek dodává: Rád bych upozornil na změnu týkající se stávajících zákazníků – při podpisu další smlouvy se ŠkoFINem už předkládají pouze zúžený seznam podkladů. Celý proces předcházející schválení leasingové či úvěrové smlouvy se podstatně zkracuje a zjednodušuje.

Hlavní změny v obchodních podmínkách:

  • Jednotná úroveň splátky předem pro všechny délky leasingových či úvěrových smluv.
  • Rozdělení potřebných podkladů na úplné a zúžené (výhodu má stávající klient).
  • Sjednocení zajištění úvěrového produktu Classic Credit.
  • Stejné podmínky pro ojeté vozy koncernových i nekoncernových obchodníků.

Pozměněné obchodní podmínky ŠkoFINu jsou platné již od 25.10.2004.