Životní pojišťovna Aviva spustila podzimní globální kampaň

Kampaň zaměřenou na posílení reputace své značky mezi klíčovými tvůrci veřejného mínění spustila ve Velké Británii, dalších evropských zemích a v Asii životní pojišťovna Aviva. V podzimní reklamní kampani jsou použita podobná témata jako v její jarní části.

Těžištěm venkovní reklamy jsou plakátové plochy ve stanici Bank Station londýnského metra a na klíčových dopravních uzlech centra Londýna. Součástí kampaně jsou netradiční televizní spoty, které místo klasické reklamy představují projekt bratrů Kielburgerových “Free the Children” zaměřený na pomoc dětem v rozvojových zemích a jejich vzdělávání. Tento projekt, který – nyní dospělí – Kielburgerovi založili ve svých dvanácti letech, je největším světovým projektem pomoci dětí dětem.

Spoty jsou uvedeny základním heslem společnosti Aviva “Forward thinking”, v českém překladu “Myslíme na budoucnost”. Videa běží v nejlepších reklamních časech na televizních kanálech CNBC Europe, BBC World, CNN, Bloomberg a National Geographic od konce září do listopadu letošního roku.

Reklamní kampaň značky Aviva se objeví také v ekonomických tiskových titulech a na internetových portálech jako jsou Financial Times, Economist či Wall Street Journal. Tiskové inzeráty budou uveřejněny v oblíbených britských denících Sunday Times, Daily Telegraph a Guardian.

“Naše jarní brandová kampaň byla velmi úspěšná v oblasti zvyšování povědomí o značce a pochopení, co znamená pojišťovna Aviva. Povědomí o značce stouplo z 41 procent před kampaní na 65 procent po ní,” uvedla ředitelka pro rozvoj značky společnosti Aviva Sally Shire. “Naše výzkumy ukazují, že ti, kdo znají naši značku, považují také životní pojišťovnu Aviva za progresivnější a důvěryhodnější než je většina jejích konkurentů. Aviva je podle nich globálním lídrem v oboru. V oblasti vnímání značky však máme stále co dělat a podzimní kampaň je dalším krokem na naší cestě.”