Zařiďte si web po svém - nová služba Stavební spořitelny České spořitelny

Novinku, možnost individuálního nastavení webu, realizovala agentura FG Forrest pro svého klienta Stavební spořitelnu České spořitelny (SSČS). Po nedávném redesignu webu buřinky (www.burinka.cz) pokračuje tato finanční instituce v navazování intenzivnějších vztahů se svými zákazníky. Agentura realizovala systém personalizace internetových stránek SSČS v rámci služeb internet full-service.

SSČS nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům možnost sestavit si na webu buřinky (www.burinka.cz) vlastní navigační menu. Uživatelé si pomocí jednoduchých a srozumitelných záložek sami určí, které sekce v oblasti bydlení a jeho financování chtějí nejčastěji využívat. Registrací do systému se uživatelům značně usnadní pohyb v rámci prezentace a také se tím prohloubí přímá komunikace s buřinkou. Cílem tohoto řešení je podpořit návštěvnost stránek SSČS a vytvořit základnu potencionálních zákazníků.

Stavební spořitelna České spořitelny, dceřiná společnost České spořitelny, je již od začátku svého obchodního působení v roce 1994 významným subjektem na trhu stavebního spoření a své služby zajišťuje prostřednictvím rozsáhlé sítě poboček České spořitelny a vlastních poradenských kanceláří po celé České republice. V oblasti stavebních spořitelen zaujímá prioritní postavení při zavádění nejmodernějších informačních technologií do praxe. Opakovaně získala první místo v soutěži Best Web.

FG Forrest, a. s. – Internetová agentura pro e-business, web design a online marketing. Od roku 1996 realizuje komplexní kreativní řešení v oblasti elektronických médií. Svým klientům přináší měřitelný marketingový přínos s využitím vyspělých informačních technologií.

Mezi klienty FG Forrest patří např. Kancelář prezidenta republiky, pojišťovna Kooperativa, Komerční banka, McDonald´s, Západočeská energetika.