Zaměstnanci a klienti skupiny AXA pomáhají nevidomým

[Tisková zpráva] Finanční skupina AXA darovala Nadačnímu fondu Českého rozhlasu na projekt Světluška téměř 25 tisíc korun. Peníze vybírala v průběhu měsíce října na svých pobočkách po celé České republice. Do kasiček přispívali zaměstnanci i klienti skupiny. AXA je již pátým rokem generálním partnerem projektu Světluška, jehož cílem je pomáhat nevidomým na jejich cestě k samostatnosti.

„Sbírku na pobočkách jsme uspořádali již počtvrté a v letošním roce jsme vybrali rekordních 24 638 Kč. Děkujeme všem, kteří přispěli a rozhodli se tak pomoci nevidomým,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Kromě sbírky na pobočkách pomáhá AXA Světlušce jako její generální partner především každoročním darem ve výši 2 milionů korun. Dobrovolníci z řad zaměstnanců skupiny AXA pak také pomáhají stavět Kavárnu POTMĚ na pražském Ovocném trhu a pomáhají také jako doprovod nevidomému personálu kavárny.