Zájem o běžné účty bez poplatků stále roste

[Tisková zpráva] Fio registruje zvýšený zájem o své bankovní produkty – ve druhém kvartálu 2010 získalo téměř 5000 nových klientů, kteří si otevřeli běžný účet bez poplatků. Je zřejmé, že stále více lidí se aktivně zajímá o to, kolik jim jejich banka účtuje za běžné bankovní služby.

Diskuse kolem bankovních poplatků nese své ovoce – stále více lidí si všímá toho, kolik platí za bankovní služby, a v případě nespokojenosti se odhodlá ke změně. Fio tak ve druhém čtvrtletí tohoto roku získalo téměř 5000 nových klientů s běžným účtem bez poplatků, což je historicky kvartální rekord. Celkem má Fio již přes 31000 klientů využívajících výhod vedení účtu i realizace neomezeného počtu tuzemských transakcí zdarma.

„Kromě získání bankovní licence v rámci Finanční skupiny Fio k většímu zájmu o naše služby paradoxně přispěly i konkurenční finanční ústavy, které ohlásily zvýšení bankovních poplatků. Podobných kroků zůstanou naši klienti ušetřeni – jak jsme již v minulosti deklarovali, politika nulových poplatků za standardní bankovní služby je pro nás klíčová a nehodláme ji měnit," komentuje vývoj počtu nových klientů Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing.