Začíná 8. ročník programu Technology Fast 50

Společnost Deloitte Central Europe zahajuje 8. ročník soutěže Technology Fast 50. Cílem tohoto programu je vyhledat a ocenit nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední Evropě.

Soutěž, kterou každoročně vypisuje účetní a poradenská skupina Deloitte, se snaží zvýraznit nejrychleji rostoucí a nejdynamičtější společnosti na trhu. Této prestižní soutěže se účastní firmy působící v hi-tech oborech z Polska, Slovenska, Maďarska, Lotyšska a České republiky. Letos poprvé se připojí také účastníci ze dvou dalších států, v nichž technologický trh velmi rychle expanduje: z Bulharska a Rumunska.Chtěli bychom také přizvat k účasti i ty společnosti, které jsou na trhu pouze tři roky a více, a chtěli bychom takto podpořit i nově se rodící firmy, jež mají šanci vstoupit do kategorie ´Vycházející hvězdy´, řekl Dariusz Nachyla, šéf oddělení Technologie, média a telekomunikace společnosti Deloitte a nový ředitel soutěže Technology Fast 50.

Společnosti se mohou přihlásit on-line na webových stránkách www.fast50ce.com, kde jsou rovněž zveřejněna kritéria pro účastníky a podmínky soutěže. Klání vypukne 2. května a soutěž končí 29. června 2007. Vítězové soutěže budou automaticky nominováni do celoevropského žebříčku Technology Fast 500 EMEA.

Přejeme všem zúčastněným společnostem mnoho úspěchů v soutěži a těšíme se na shledanou s nimi při slavnostním ceremoniálu vyhlašování výsledků, který se koná v říjnu.

V minulém ročníku Technology Fast 50 obsadily první dvě místa společnosti z Polska: Blue Media Sp. z o.o. a Travelplanet.pl, a třetí místo získala česká společnost Internet Mall, a.s., nákupní galerie na Internetu, která za pětileté období docílila růstu výnosů o 3945 procent.

Loňské umístění na třetí příčce nám významně pomohlo. Společnost se zviditelnila, zejména na mezinárodní scéně, a obrací se na nás velké množství investičních i obchodních partnerů. Naše výnosy dál rychle rostou, říká Ondřej Fryc, předseda představenstva a generální ředitel firmy Internet Mall, a.s. Kdybych soutěž Technology Fast 50 hodnotil jako marketing, tak je velice efektivní a prakticky zadarmo, dodává.

Průměrný růst firem v první padesátce za pětileté období v minulém ročníku soutěže dosahoval 842 procent.