Z Internet Banky GE Capital Bank je možné platit faktury Oskara

GE Capital Bank umožňuje, jako první banka na českém trhu, platit prostřednictvím své Internet Banky faktury, které vystavil svým tarifním zákazníkům mobilní operátor Oskar. Klienti tak mohou zaplatit fakturu svou či kohokoli jiného. Tato novinka je dalším potvrzením toho, že přímé bankovnictví GE Capital Bank si právem zaslouží ocenění Přímé bankovnictví roku 2003, které získala v soutěži MasterCard Banka roku.

GE Capital Bank pro všechny své klienty, kteří využívají její Internet Banku (verzi Internet Banka Standard i Internet Banka GEnius), zavedla novou funkčnost „Platba faktury Oskar“. Výhodou v porovnání s placením faktury klasickým platebním příkazem je rychlost a snadnost platby.

Uživatel zadá při platbě prostřednictvím Internet Banky pouze číslo mobilního telefonu, na který je faktura vystavena, a částku, kterou hradí. Po odeslání příkazu je platba provedena on-line. Již v ten stejný den se tedy objeví ve finančním systému Oskara.

Zadáním pouhých dvou údajů klient okamžitě uhradí fakturu za telefon. Nemusí se tedy obtěžovat zadáváním konstantních a variabilních symbolů, stejně jako číslem účtu operátora.

Platbu je možné provést za jakékoliv telefonní číslo s tarifem v síti Oskar. Nemusí to být tedy pouze telefon samotného uživatele Internet Banky, ale i jeho příbuzných či známých.

Rozšíření funkcí Internet Banky o platby faktur Oskara je pokračováním spolupráce GE Capital Bank s tímto operátorem. V září například jako první banka umožnila GE Capital Bank pomocí internetového bankovnictví dobíjet Oskarty. Z této spolupráce pak samozřejmě těží především společní klienti obou firem, řekl Pavel Folprecht manažer internetového bankovnictví GE Capital Bank.

Dalším obohacení služeb v rámci Internet Banky GE Capital Bank potvrdila své vedoucí postavení na trhu přímého bankovnictví. Důkazem kvality přímého bankovnictví GE Capital Bank je i vítězství v prestižním ocenění „MasterCard Banka roku 2003“ v kategorii „Přímé bankovnictví roku 2003“.

Internetové bankovnictví GE Capital Bank využívalo ke konci října přes 160 tisíc klientů, což je jeden z nejvyšších počtu na českém trhu. O dynamice rozvoje internetového bankovnictví svědčí to, že ke konci října došlo k meziročnímu růstu počtu klientů Internet Banky o 80 %.

Petra Kopecká, manažerka komunikace GE Capital Bank