Finanční skupina Wüstenrot odstartovala mediální kampaň

Finanční skupina Wüstenrot odstartovala mediální kampaň podporující povinné ručení a připravila soutěž pro klienty o prodloužené lyžařské víkendy v atraktivní lokalitě rakouských Alp.

Finanční skupina Wüstenrot odstartovala 1.9. velkou mediální kampaň podporující produkt Povinné ručení. Kampaň je realizována jak v televizi, tak v tisku a na internetu. Reklamní kampaň bude navíc doplněna losovací soutěží. „Klienti, kteří si v období od 1. září do 30. listopadu 2009 sjednají povinné ručení a zároveň i havarijní Pojištění Allrisk, budou zařazeni do slosování o lyžařský zájezd pro dvě osoby do některého ze známých lyžařských center regionu Ski Amadé v Rakousku. V ceně zájezdu je ubytování včetně skipasu,“ říká tisková mluvčí Wüstenrotu Kateřina Bílá.

Péče o řidiče má ve Wüstenrotu dlouholetou tradici a povinné ručení má mnoho výhod:

• stanovení výše pojistného podle výkonu motoru
• bonus za jízdu bez nehod až 60 %, navíc s vyšší progresivitou růstu
• Multibonus pro další tři auta v rodině
• sleva pro zkušené řidiče
• zvýhodnění pro auta starší 10 let

S bližšími podmínkami soutěže se klienti mohou seznámit v propagačních materiálech, na www.wuestenrot.cz a na infolince 800 225 555.