WPB Capital spouští kampaň na podporu úvěrů

S reklamním sdělením „Banka vám nepůjčila? My vám kopačky nedáme/ My vám záchranný kruh hodíme“ spouští čtvrtým květnovým dnem družstevní záložna WPB Capital reklamní kampaň na podporu úvěrových obchodů. Cílem této kampaně je zvýšit povědomí o značce WPB Capital a podpořit obchod s úvěry i v době krize. WPB Capital se tak chce na finančním trhu vyprofilovat jako „první volba po bance“.

Kampaní oslovuje cílovou skupinu fyzických a právnických osob, které z různých důvodů nedosáhnou na úvěr v bance. Navíc chce oslovit i cizince žijící a podnikající v České republice, především občany vietnamské a ruské národnosti. Reklamní kampaň WPB Capital využívá různých komunikačních kanálů  – od tiskové inzerce, přes internet, direct marketing, telemarketing, až po public relation.