Webové stránky eBanky jsou nejlépe hodnoceny mezi bankovními domy v ČR

Praha 10. 2. 2004 – Z lednového šetření společnosti United Interactive vyplývá, že eBanka prostřednictvím svých webových stránek nejlépe komunikuje s klienty na českém bankovním trhu. Konkurenceschopnost eBanky na tomto poli potvrzuje také studie Global Future Forum, kde se eBanka umístila celkově na druhé pozici za The Royal Bank of Scotland v rychlosti odpovědi na e-mailový dotaz. Předstihla tak nejen banky působící na českém trhu, ale také například JP Morgan či Bank of America.

Metodologie NetEval Index měří a hodnotí způsob, jakým se firma chová vůči zákazníkům prostřednictvím svých internetových stránek. eBanka dosáhla 83 z maximálních 100 bodů. Průměr bankovních domů působících v České republice má hodnotu 69 bodů. Hodnocení probíhá v 5 hlavních parametrech: obsahová složka, uživatelská přívětivost, grafické zpracování, umístění odkazů na českých vyhledávačích a emailová komunikace s veřejností.

Obě tato hodnocení nás samozřejmě těší. Přesto, že jsme své služby doplnili o klasické služby univerzální banky, oblasti on-line komunikace s klienty tradičně přikládáme velký význam, říká Jan Kaše, ředitel divize Marketing. Neustále se zvyšuje počet lidí s přístupem na internet. Taktéž počet lidí, kteří nově využívají přímé bankovnictví, ročně stoupá o desítky procent. Oblast on-line prezentace a komunikace je tak logicky jedním ze zásadních prvků celkové prezentace služeb dnešní moderní banky, vysvětluje Jan Kaše.